CORONA MAATREGELEN IN ONZE HOTELS

Onze hotels verwelkomen u graag!

Lees hieronder de maatregelen die we hebben genomen voor een comfortabel en veilig verblijf.


Update 10 augustus 2021


WELKOM

Onze hotels in Nederland en België kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen! In de hotels hebben wij diverse maatregelen getroffen ter preventie van de verspreiding van het Coronavirus. De dagelijks zorg voor de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en gasten heeft daarbij topprioriteit en daarvoor volgen we de adviezen op vanuit het RIVM.

Op deze pagina informeren wij onze gasten over de maatregelen die wij hebben genomen in onze hotels en hoe deze van toepassing zijn op het verblijf. Voor meer gedetailleerde informatie per hotel, adviseren wij om de specifieke hotel website te raadplegen of direct met het hotel contact op te nemen.

Wij hopen hiermee eventuele zorgen weg te nemen en onze gasten te kunnen verzekeren van een zorgeloos en aangenaam verblijf!


Hotels

  • - Al onze hotels in Nederland, België en Groot-Brittannië zijn open
  • - Er zijn diverse maatregelen in de hotels genomen om uw verblijf zo goed mogelijk te organiseren. Denk hierbij aan aanwijzingen zoals looproutes en voor 1,5 meter afstand. Er geldt een maximaal aantal personen voor diverse ruimtes zoals liften en toiletten.
  • - Wij verwerken in de diverse outlets uw betalingen enkel ‘cashless’ (via bankoverdracht, credit card of pin). Alleen onze hotelreceptie accepteert contant geld, echter prefereren wij uw betaling ‘cashless’.
  • - Onze medewerkers zijn er om u te helpen en geven aanwijzingen.


Hygiëne

  • - Voor uw persoonlijke hygiëne zijn een aantal openbare ruimtes voorzien van desinfecterende gel. In alle toiletten bieden wij papieren handdoekjes.
  • - Wij houden van lekker schoon, de hele dag door! Schoonmaak en desinfectie van de algemene ruimtes en contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • - Om het contact tussen medewerkers en gasten te vermijden worden kamers schoongemaakt, als onze gasten niet op de hotelkamer zijn. Wij vragen onze gasten ook de hotelkamer niet te betreden indien onze medewerkers aanwezig zijn voor schoonmaak of onderhoud.
  • - De medewerkers van de Housekeeping werken met professionele schoonmaakproducten en procedures.
  • - Medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep.


Eten en drinken

  • - De restaurants, bars en terrassen van onze Nederlandse hotels zijn geopend voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf (raadpleeg de hotel website voor de exacte openingstijden ).
  • - Reserveren én bezoekersregistratie is noodzakelijk en kan, bij voldoende beschikbaarheid, ook ter plekke.
  • - Voor onze hotels in België en Groot Brittannië, check de individuele hotel websites voor meer informatie over eten & drinken tijdens uw verblijf.


Meeting & events

  • - De opstellingen in onze vergaderzalen zijn aangepast zodat er 1,5 meter afstand is voor diverse groepsgroottes.
  • - Neemt u a.u.b. contact op met het hotel, zij zullen u voorzien van persoonlijke hulp bij uw aanvraag.


Faciliteiten

  • - De diverse faciliteiten in de hotels zijn open. Reserveren is noodzakelijk. Check voor meer details de specifieke hotel website.
  • - De hotels kunnen gasten uitstekend informeren over wat wel mogelijk is in het hotel én in de omgeving. Denk aan lokale attracties, fietsverhuur, wandelroutes etc.


Onze medewerkers

  • - Zijn getraind in bovenstaande maatregelen.
  • - De pauze- en kantine ruimtes zijn aangepast en ook achter de schermen zijn de werkplekken zo ingericht dat onderlinge afstand wordt gewaarborgd.
  • - Niet helemaal fit? Dat betekent ook niet komen werken.


Reserveringen

  • - Bij boekingen die direct bij onze hotels zijn gemaakt, zijn de reguliere annuleringsvoorwaarden van toepassing. Wij raden u in deze tijden aan om een flexibel tarief te boeken, zodat u kosteloos kunt wijzigen en annuleren.
  • - Voor boekingen die via een externe partij of boekingswebsite zijn gemaakt, geldt dat het beheer van uw boeking in dat geval loopt via een andere organisatie dan ons hotel. Wijzigingen of verdere informatie kunt u enkel via deze organisatie verkrijgen. Neemt u contact met hen op.


Hartelijk dank voor uw medewerking en uw begrip, wij wensen u een fijn verblijf toe!

Hotels

info

Over ons

Info

Contact

info
×

Boek nu

  • ​​Beste prijs garantie
  • ​​Special offers

Cookie Instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze Cookie- en privacy-policy .